شیوع تب دنگی در سریلانکا با عبور موارد ابتلا از ۵۰ هزار نفر به سطح اپیدمی رسید

به گزارش کاوک نیوز

سریلانکا پس از عبور تعداد موارد ابتلای تایید شده از ۵۰۰۰۰ مورد در سال ۲۰۲۶ و گزارش ۲۹ مورد مرگ، با اپیدمی تب دنگی مواجه است.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا